12 december 2013

Önskelista 2013 | Del 2

Nu är det dags, lite närmre jul än sist gång och nu är det en ny som är på gång, det jag snackar om är önskelistan.
Jag har fått fruktansvärt svårt att önska mig saker men jag fortsätter att leta efter de där lite speciella sakerna som jag skulle bli extra glad över att få istället för att behöva köpa de själv.
Och för att ni inte ska tappa bort er helt så finns den förra delen här! 




// Showfilt från Cirrus // 


// Showchaps med långa fransar från Weaver // 


// Fram och Bakskydd från Professional's Choice //
(svarta och vita) 


// Boots från Professional's Choice // 
(svarta och vita) 

// Buckelset från Hardware// 


// Tunga smala tyglar - helst använda så jag slipper rida in dem // 


//Ariat Quickdraw Boots//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar